perjantai 31. joulukuuta 2010

It does surprise me

Paino tänään: 78,8 kg! Multa on siis lähtenyt neljässä päivässä kaksi kiloa nestettä. Kurkku ja huulet ovat olleet epätavallisen kuivia tällä viikolla, voisikohan tuossa olla syy? Vyötärö on nyt 74 cm ja takapuoli edelleen sen metrin.

Viikko on sujunut oikein mukavasti. Olen syönyt aina kun on ollut nälkä, ja ruoka on ollut hyvää. Tein alkuviikosta ison satsin aurajuusto-munakoiso-jauhelihavuokaa, loppuviikosta taas aurajuustolla ja jauhelihalla täytettyjä paprikoita. Kokkasin myös ehkäpä elämäni onnistuneimman munakkaan tuossa jonain aamuna, täytteeksi laitoin tomaattia ja vuohenjuustoa (vuohenjuusto kannattaa lisätä vasta paistamisen lopussa).

Mmmm.... aurajuustoa....

Ensimmäinen kiusaus tuli oikeastaan eilen, kun kävimme hampurilaisella ja elokuvissa. Minä otin salaatin, ja siinä ei ollut kauheasti ongelmaa, mutta leffaan menessä teki kauheasti mieli popcornia. Menin jopa tiskille jonottamaan sitä, mutta onneksi käännyin sitten takaisin. Tänään tulee kuitenkin juotua alkoholia, joten eilen kannatti olla suht kiltisti syömisten suhteen. Se popcorn-himokin laantui elokuvan alettua.

Tosin nyt tekee taas mieli poppareita. Hmph.

Olin vähän kipeänä, joten olen ehtinyt urheilla vaan kerran. Tänään aion kuitenkin lenkille tai salille, samoin sunnuntaina, joten kaiken järjen mukaan minun pitäisi päästä kolmen viikkokerran tahtiin.

Hyvää uutta vuotta kaikille lukijoilleni! :)

Ei kommentteja: