tiistai 11. toukokuuta 2010

Gäppi mirrorin ja realityn välissä on kasvanut liian suureksi

Näin äsken muutaman kuvan itsestäni alkuviikolta. Herranjesta, miten pyöreä olen! En oikeasti tunnistanut omaa vartaloani. Näytin lähinnä muodottomalta, vaikka minulla oli mielestäni ihan sopivat vaatteet.

Olen joskus lukenut selityksen siitä, miksi peilissä näyttää ihan hyvältä ja kuvissa kauhealta, mutta se taisi liittyä kasvojen epäsymmetriaan (ts. peilissä näyttää vähän erilaiselta kuin oikeasti). Muutenkin peilin edessä on helppoa seistä ryhdikkäästi, ja ehkä vielä vähän alitajuisesti kääntää vartaloaan sopivaan kulmaan. Olin tosin jokaisessa kuvassa hieman kumartuneena (seisoin pöydän ääressä), eli ryhtini oli varmaankin aika huono. Selityksiä riittää, mutta oikeasti minun on vaikea keksiä, miksi ero todellisuuden ja peilikuvan välillä on niin suuri.

Syy numero 39573572 jatkaa/aloittaa uudelleen laihdutus... Pilateksessakin voisi käydä vähän ahkerammin, jos se auttaisi ryhtiin.

Melkein tekisi mieli itkeä, mutta mitä se auttaisi? Olen jo kertaalleen tällä viikolla itkenyt painoni takia, en millään jaksaisi nyt.

(otsikosta huom, oikeasti vihaan finglishiä)

Ei kommentteja: