maanantai 12. tammikuuta 2009

Repsahdusko?

Jos olisin laihdutuskuurilla, olisin repsahtanut perjantaina kaverin synttäreillä. En syönyt mitään, mutta boolia tuli juotua humalahakuisesti. Lauantai menikin sitten krapulassa, ja sunnuntainakin oli vähän vetämätön olo. Olen myös vähän flunssainen, mikä voi selittää eilisen heikon olon. Yleensä kahden päivän krapulaan vaaditaan reippaasti enemmän alkoholia kuin join perjantaina.

En ehkä kuitenkaan repsahtanut. Olen opettelemassa uutta elämäntapaa, johon kuuluu myös alkoholin juominen kavereiden bileissä, uutenavuotena ja vappuna (juhannuksen voi mun puolesta vaikka lopettaa, tosin yksi ylimääräinen vapaapäivä on ihan jees). En aio olla loppuelämääni selvin päin. Normaaleina viikonloppuina, ilman mitään ihmeellistä syytä juomista olen vähentänyt.

Nojoo, teen tästä ehkä liian ison ongelman mielessäni. Oli hauska ilta, se on pääasia, eikä mitään peruuttamatonta vahinkoa tapahtunut.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Minä juuri vaahtosin omassa blogissani tuosta repsahtamisesta. Mielestäni koko sanan voisi poistaa. En usko että kukaan normaalipainoinenkaan "repsahtaa" pitämään hauskaa ja elämään normaalia nautittavaa elämää. Eihän me repsahdeta!

Anonyymi kirjoitti...

Niin... Kyllähän ne herkutkin jossain vaiheessa pitäisi ottaa osaksi tätä uutta elämää, en minä ainakaan halua elää ilman suklaata loppuelämääni. Se tasapaino vaan pitää löytää tässäkin :)

Kuka kirjoitti...

Kamalan tervejärkinen blogi sulla! Ja tämä postaus myös varmasti monia joskus mietityttävästä aiheesta. Osin myös esim. tämän blogin inspiroimana aloitin juuri omani :)

Ei mitään repsahdus-kauhistelua nyt tähän väliin. Jos oli hauskaa niin varmasti ei tarvitse yksittäistä rilluiltaa häpeillä. Prioriteetit kuntoon :) kannattaa muuten lukea Mireille Guilianon Ranskattaret eivät liho http://www.loistopokkarit.com/index.php?trg=book&id=662

Montana kirjoitti...

Claudia: kiitos kirjavinkistä, en ole sitä lukenut, vaikka olen kuullut kyllä kirjasta. :)