perjantai 9. tammikuuta 2009

Se viimeinen niitti

Jokaisella laihduttajalla lienee se kuuluisa viimeinen naula arkkuun, joka sai vihdoin aikaan päätöksen laihtumisesta.

Minulla on viimeisiä niittejä riittänyt, mutta jos kun nyt onnistun, se ihan vihoviimeinen oli YTHS:n gynekologi, joka kehotti laihduttamaan. Olin laihtunut jonkun verran jo ennen tuota joulukuista gynekäyntiä, mutta siitä tuli jonkinlainen extraponnistus. Jännää, että yksikään toinen lääkäri ei viime vuonna ehdottanut laihduttamista. Ja lääkäreitähän tuli nähtyä ihan tarpeeksi, ravasin työterveyshuollossa, YTHS:llä ja vietin pari yötä sairaalassakin (vatsatauti, ei mitään kauhean vakavaa).

Edellisiä "viimeisiä niittejä" ovat olleet ainakin vaakalukemat 60, 70 ja 80, joidenkin vaatteiden jääminen pieneksi sekä jaksamattomuus kiertää Teneriffalla Teiden huippu (ok, olin vähän flunssassa) 3 555 metrin korkeudessa.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Heippa!

Itsellänikin se viimeinen niitti oli YTHS:n gynekologi. Olen jo laihtunut 5 kg gyenkologin "käskystä", koska en kehtaa mennä kuukauden päästä uuten tarkastukseen jos en ole painoani pudottanut. Tsemppiä kovasti yritykseen.

Montana kirjoitti...

Mulla ei ole sovittuna uutta käyntiä, mutta jos joskus haluan minipillerit, olisi parasta tosiaan laihtua.

Kiitos tsempistä, ja sitä samaa sinullekin! :)