tiistai 20. tammikuuta 2009

Viime viikko keskimäärin

Keskimääräinen vaje: -884 kcal
Keskimääräinen syöty määrä: 1404 kcal
Keskimääräinen kulutus: 2288 kcal
Keskimääräiset ravintoainemäräät (pr/hh/ra): 74/81/86 g, kuitua 14 g
Keskimääräinen liikunta: 573 kcal

Toissaviikolla muuten keskimääräinen vaje oli 389 kcal, joten ehkä mun ei kannata huolestua liian pienistä kalorimääristä. 884 on vielä ihan ok, kai. Proteiinia voisi saada lisää, ja hiilihydraatteja ehkä vähentää vielä tuostakin. Maitorahka ja tonnikala eivät vaan oikein innosta. Maitorahkaa voisi sekoittaa jogurtin tai kerman sekaan, sellaisenaan (toki siis marjojen tai ananaksen kanssa) se ei ole mitään ykkösherkkua. Raejuustosta en tykkää ja liha tai kana välipalana tuntuu oudolta. Kellään ideoita proteiinilähteiksi?

Eilen kävin spinningissä ja salilla tekemässä ylävartalotreenin. Peili ahdisti salilla taas pitkästä aikaa. :/

Laitoin muuten jääkaapin oveen kuvan itsestäni 52-kiloisena tuomaan motivaatiota.

4 kommenttia:

aino kirjoitti...

Proteiinia saa näpsäkästi välipalamielessä esim. juustosta. Itse tykkään myös kananmunasta eri muodoissa - usein keitän niitä 3 kpl, pilkon ja heitän hieman sekaan majoneesia.

Montana kirjoitti...

Kiitos vinkeistä!

Anonyymi kirjoitti...

Oletko kokeillut John Westin pussissa olevia tonnikaloja? Ne ovat valmiiksi maustettuja ja kokeilemisen arvoinen vaihtoehto, jos purkkikama tökkii. Pussissa on 85 g ja se on just sopiva annos vaikka leivän päälle.

Montana kirjoitti...

Olen kokeillut Pirkan pussitonnikaloja, ne ovat ihan ok kermaviiliin sekoitettuna, sellaisenaan yök. John West on kuulemma paremman makuista, eli ehkä uskaltaudun kokeilemaan sitä!